Thursday, October 13, 2005

Firas

Harini baru aku rasa lega sikit, kalau tidak sejak hari isnin sebelah malam si Firas merengek. Ingatkan kenapa, rupanya nak demam sebab gigi nak keluar. Demam dia reached its peak yesterday. On Monday tu the whole day dia ok lagik... kira masih berlari2 lagi ... petang isnin lepas dia bangun tidur badan dia panas. Bagi ubat demam surut panas dia, then Monday morning tu hantar dia kat Kids Uni ngan Danish sekali. hantar lebih kurang 8.45am, then terus aku gi libarary, tetiba aku terima call from Kids Uni director, suruh ambik firas sebab he got temperature ... 39.5. aku pun terus ambik dia. bawak balik rumah ... check2 nah ko ... gusi bengkak nak keluar gigi, bukan satu, tapi 4/5 batang. Hmmm ... patutlah demam. sampai semalam merengek dan tak nak berenggang, tidur pun nak kena peluk, lepas ajek peluk terus bangun & merengek balik. Last night dia dah start active balik ... dan sampai hari ni alhamdulillah dah ok dah tu. Ni harini danish pergi Pre-school, so cuma ada firas sorang aje kat rumah. Ni ada sebok nak tolong aku menaip nih ... hehehe macam pandai menaip ... cakap pun tak reti lagi ... ada cita2.
Chiow

0 Comments:

Post a Comment

<< Home