Sunday, August 21, 2005

Finally ......

Hahahahahah .....
Finally semalam aku berjaya memecahkan record aku sendiri .... for the past 3 months (winter time)... aku tak basuh kereta aku ... SEMALAM AKU BASUH KERETA!!!!!!!! kat sini takde india yang tukang basuh kereta macam kat TTDI Jaya tu ... nak basuh sendiri tak tahan sejuk ... air paip macam air batu aje rasanya. Jadi bila spring dah start ni aku pun mulakan operasi aku membasuh kereta. Bukan setakat basuh ... vacum habis2an lagi tuh. Hahaha .... bukan setakat dirts ada kat kereta aku ... sawang (spider web) pun dah ada ... not inside the car though ... kat luar aje.
Semalam jugak aku and family for the first time pergi ke rumah Pak Didik. Dia ni kira macam Pak Lurah (ketua kampung) masyarakat Indonesia di Wollongong. Biasalah di Wollongong ni ada perkampungan Indonesia di Catherine Street (lebih dikenali sebagai Kartini Street!!!) Cuma orang Malaysia aje yang tak ramai kat sini. Hopefully setelah Wollongong berjaya dinaik tarafkan sebagai 5 star university ni semakin ramai Malaysian datang sini.
Oklah itu aje aku nak tulis .. oops type harini bizi sikit nak siapkan assignment dan prepare for test (both this friday). This term a bit tough ... every week ade aje assignment nak kena hantar ... tak sempat nak berehat dah nak kena buat assignment lagi. Kalau senang tak ape... this semester more on application for last semester's theory yang aku belajar. So, all the assignment menjurus kepada case study,research and complex judgement analysis. Ketiga2 subjects are advanced subject!!! Last semester ok lagi, setakat medium hard judgement analysis & research aje ... case study ni lak kena apply all the fraud thory & investigative methodology tought last session. PARAH !!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home