Friday, June 10, 2005

Happy Birthday Firas

Harini genap Firas setahun. Pejam celik... pejam celik dah setahun dah firas. Walaupun aku teramat sebok, sempat gak aku bawak family aku gi jenjalan dan beli besdey cake utk Firas. Danish kata beli kat "Giant Woolworth" ... hehehe Giant dia tu melekat sampai sekarang tak nak hilang. balik jenjalan dah masuk maghrib dah .... yelah winter kan maghrib awal. Lepas semayang maghrib barulah potong kek. Lilin ada ... lighter pulak takde.... terpaksalah tak bakar lilin tuh. takpe boleh simpan utk stok seterusnya. Oklah masa nak bercerita agak limited sekarang ni. Aku dah posted few pics kat blogs ni. Selebihnya aku dah upload kat dalam fotopages aku. bye

Firas & birthday cake - click here for a bigger picture Danish di City Beach - click here for a bigger picture

0 Comments:

Post a Comment

<< Home