Sunday, March 13, 2005

Struggling here!!!!!

Lama dah aku tak update blogs aku ni. Bukan tak ada cerita, cuma tak ada masa. Sekarang ni tengah struggle nak siapkan aku punya assignment & case study report yang due this friday dan presentation slide untuk seminar this coming Friday - Sunday. Aku kena buat presentation on Saturday 19th March 2005. Aku kena buat presentation on the red flags and the consequences of ignoring the red flag. Khamis ni dah ada test .... 20% tuh. Hehehehe takpelah ... mula2 tu masa nak start engine memang momentum '0' ... tapi bila dah masuk 1, 2 minggu kira dah dapat lah sedikit momentum. Pagi sampai petang dok library .... walaupun takde kelas everyday, tapi kalau duduk rumah memang tak dapat nak study .... budak2 ni kalau aku ada kat rumah mulalah nak bermanja. Jadi as a solution everyday aku pergi Uni. Kalau tak ada kelas /consultation aku lepak kat library .... ada special room for postgraduate ... senang sikit nak belajar ... ada PC dan internet connection sekali. Tapi sekarang ni hidup aku takdelah bosan lagi sebab family aku dah ada kat sini. Alhamdulillah budak2 ni pun dah start to settle down. Danish dah mula berkawan dengan anak jiran sebelah rumah ... walaupun diaorg bercakap macam ayam bercakap dengan itik .... Firas pulak nampaknya rashes kat muka dan leher dia dah tak ada lagi .... kalau kat mesia tu sentiasa merah muka dan leher dia .... kat sini dah ok dah. Itu ajelah cerita terbaru. Tak sempat lagi nak bawak diaor pegi jalan2. Belum ada kesempatan lagi. Semalam, hari Sabtu ada BBQ for Malaysian Student Association kat Stuart Park .... sebelah North Beach. Kat sini mengikut sepatutnya dah masuk Autumn, temperature still tinggi lagi between 17 to 26 degree. oklah setakat ni dulu be

0 Comments:

Post a Comment

<< Home