Friday, February 18, 2005

Masuk Rumah

Hari ni aku masuk rumah aku sendiri setelah menumpang selama seminggu kat rumah orang. Kebetulan harini jugak tuan rumah balik, so kiranya aku taklah menyusahkan orang. Tadi pegi kedai second hand milik tok arab kat sini. bodek2 sikit, dapat lah reduced a lot. so kiranya rumah aku dah half furnished dah sekarang ni, cuma wardrobe ajek aku tak beli. kira kalau nak hidup besederhana tu dah ok dahlah, cuma tinggal nak tunggu family aku ajek datang. Ada sedikit masalah masa enrollment subject aku aje. ada banyak condition nak enroll for a few subject. this semester cuma boleh ambik 1 subject yang sepatutnya aku ambik, so nak fulfill immigration's requirement aku kena cari 2 subject tambahan lagi. not only this semester, but next semester pun sama jugak. Instead of 1 year, it ended up jadik 2 years course. Pening aku .. canne nak bagitahu ngan HR. So sekarang aku dah boleh tidur dengan selesa, cuma TV tak ada lagik. Setelah 5 hari bertungkus lumus carik rumah, rumah pun dah dapat ..... perabot pun aku dah beli. kira oklah dah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home