Wednesday, February 16, 2005

Email and internet access

Selepas hampir seminggu dekat Wollongong ni barulah aku dapat email dan internet access. Dalam masa ini jugaklah baru aku dapat rumah sewa. Jadi tak perlulah aku menumpang kat rumah orang. Tapi ada lak masalah baru sebab aku kena tambah 5 subjects lagi .... aduh .... poning kopalo den. Tapi aku kat sini susah sikit nak access internet sebab ada quota yang aku kena jaga ... aku pun tak paham dia org kata 100MB satu semester. kalau exceed tak boleh access internet. Kat office aku belasah ajek internet ni. Hidup kat sini jauh berbeza ngan kat mesia. Kat Mesia aku ada kereta 2 bijik, office canggih, rumah besar .... kat sini aku cuma mampu berjalan kaki, share komputer (notebook ada kat rumah) duduk rumah buruk 2 bilik yang kecik dan tak ada langsung perabot. Tapi aku tetap bersyukur. Cuaca kat sini panas lagik .... tapi teruk gak sebab aku sibuk carik rumah ... berjalan kaki dari pagi sampai petang sebab nak tengok rumah. Rasa nak tercabut kaki dibuatnya. Kulit pun dah dapat sunburn .... walaupun aku ni dikategori gelap .... sekarang ni aku dah masuk golongan afro american .... gelap habis. oklah ini email address aku yang baru. kalau free email lah aku

ss696@uow.edu.au

bye

0 Comments:

Post a Comment

<< Home