Friday, February 18, 2005

Semayang Jumaat Di Wollongong

Minggu ni jumaat kedua aku kat sini ..... tapi baru hari ni aku semayang jumaat. Minggu lepas aku sampai masjid org dah abis semayang Jumaat ... hehehehehe ..... jadual waktu tak adjust lagik masa tu. Adalah jumpa beberapa org melayu kat sini .... tapi kebanyakannya org tok tok arab. Hari tak ada kelas tapi aku datang Uni gak sebab tengah semangat hehehehe .... konon nak beli buku .... tengok2 harga dia satu bijik buku dah AUD$150 ... gile ke aper? tapi kalau dah tak ada choice belasah ajeklah ..... kena beli 3 bijik buku pulak tu. Kira2 $450 kalau dalam RM1350 ... huyyooo banyak tu..... nak beli second hand pulah dah outdated version ... biasalah accounting every year berubah ... kalau buat psychology tu oklah bakai buku 2nd hand. lari lagik budget .... hahahahaha. Dengan elaun yang aku terima masih lagi below poverty rate di OZ ni. Bayangkanlah kalau kat KL tu below poverty rate tu macam mana kehidupan diaorg ..... samalah macam aku kat sini. Tapi nak belajar dan cari ilmu punya pasal aku belasah ajek. Kat sini masih lagi panas ... towards the end of summer. Tapi daun dah start gugurlah kat sini. oklah nak balik rumah dah sebab dari pagi sampai laa ni baru belasah roti ajek .... nak masak balik rumah ..... hehehhe belasah BRAHIMS ajeklah .... malas nak masak susah2

0 Comments:

Post a Comment

<< Home