Wednesday, August 23, 2006

Crossroad

alamak tajuk entry macam movie Britney Spears lah pulak.... heheheheh again don't ask me about this movie sebab aku tak pernah tengok hehehehehe. Sebenarnya aku tengah kongpius arahan sapa yang aku nak ikut ... immediate boss aku kata buat cenggini ... big boss aku kata buat cenggitu ... pada pendapat aku pulak hehehehe takyah buat ape2 senang cerita duduk mengular lagi bagus. eh takleh nanti PRIME akhir tahun aku teruk pulak ... tapi aku rasa memang teruk jugaklah tahun ni sebab aku balik bekerja pun dah bulan August ... PRIME bulan October dah start ... cemana pun misti teruk punyelah. pening seh ...

Harini jugak aku nak cerita makan tengahari kat D'Tebing. Best wooo makan kat sini, makan ala2 buffet sekali makan tak kira apa lauk dengan air standard (bukan air buah lah) RM4.50 .... kalau dengan air buah RM5.00. ha itulah kelebihan D'tebing. Harini aku makan lauk ikan bakar, ulam, sambal tempoyak & papadam, minum air sirap limau ... RM4.50. semalam aku makan ikan keli sambal, sayur, papadam & air sirap limau pun RM4.50. malas lak nak amik lauk bebanyak sebab dah namanya org melayu lauk ni tak penting sangat, nasik tu lagi penting sebab sehari tak makan nasik mulalah menggigil satu badan ... hehehehe ape ingat aku dok Australia setahun setengah dah lupa makan nasik ke? hehehehehe

oklah malas lah nak update ... banyak kerja nih

0 Comments:

Post a Comment

<< Home