Monday, February 27, 2006

TTDI Jaya banjir besar

Memula aku terima berita ni aku relax lagi sebab memang selalu TTDI Jaya dimana rumah aku terletak tu banjir. Rumah aku tu terletak dilokasi yang agak tinggi berbanding rumah2 lain. Sejak aku beli banyak kali kawasan tu banjir, tapi rumah aku mmg tak naik air ... tapi bila aku dapat tahu kat dalam rumah aku pun air paras pinggang aku jadik terkedu ... Dalam hati aku habislah koleksi buku2 aku ... dan habislah gambar2 aku dari aku kecik sampai aku kawin sampai aku ade anak ..... kat dalam stor. uwaa ... kalau aku berada sekadar 1000km radius memang aku dah balik dah tapi ... ni nah ko berapa ribu kilometer nih. Sekarang ni aku masih menunggu update dari kakak2 dan abang ipar aku yang pergi ke rumah aku tu. Sedihnyaaaa......

0 Comments:

Post a Comment

<< Home